Eindelijk: naar school, de kapper, thuiswerken zonder kinderen of je nagels bij laten werken. De eerste stapjes naar ‘het nieuwe’ normaal. Voor veel bedrijven verandert er nu of heel binnenkort iets, omdat er weer meer mag. Hoogste tijd om je bedrijf dus post lockdown te laten zien. Hoe? 3 tips voor content (bruikbaar voor je website, socials, nieuwsbrief, ebook… you name it!)
  1. Deel een klantverhaal
    Grote kans dat je diensten er tijdens de lockdown anders dan anders uitzagen. Misschien ging jij je producten bezorgen, maakte je een cursus of gaf je online les? Natuurlijk kun je zelf vertellen wat je hebt gedaan om ook met beperkingen actief te blijven. Maar misschien nog wel interessanter: hoe hebben je klanten dit ervaren? 
  2. Maak het persoonlijk
    Vertel niet alleen over je business, maar deel ook persoonlijke verhalen. Misschien heeft die ene collega vrijwilligerswerk gedaan? Kun je laten zien hoe jullie thuiswerkplekken eruit zien? Want ook nu we uit de lockdown kruipen, blijft het een kwestie van proberen de ballen hoog te houden (en er af en toe een laten vallen).
  3. Deel de lessen die je hebt geleerd
    Zowel zakelijk als privé komen we door deze periode van stilstand tot nieuwe inzichten. Je komt jezelf tegen, leert nieuwe dingen en merkt wat er eigenlijk jarenlang al schuurde. Deel jouw lessen. Ook leuk: een leeslijst (deze boeken las ik tijdens de lockdown) of deel de lessons learned van die cursus die je gevolgd hebt. 
Kun je wel meer ideeën over content gebruiken? Neem contact op voor een kennismakingsgesprek (helemaal corona proof: telefonisch of videobellen). En denk je: goed idee, maar ik krijg het niet op papier? Dan doen wij dat toch gewoon voor je?
Meer lezen?

Pin It on Pinterest

Share This